25 lutego 2010

Tunis

Byłam zaskoczona kiedy tu przybyłam, poczułam, że Tunis jest szczególnie pełny Boskich wibracji. Po prostu nie potrafiłam zrozumieć co się dzieje w tym pięknym, świętym miejscu. Potem odkryłam, że tutaj urodziły się trzy wysoko rozwinięte dusze. Byłam zniecierpliwiona, aby wreszcie zobaczyć te miejsca. Myślę, że te dusze również były, by mnie zobaczyć. Mam nadzieję, że jutro odwiedzę wszystkie te miejsca. Pomiędzy świętymi istnieje bardzo specjalna relacja i to daje niezwykłą radość. Czujesz, że nie jesteś sam w tym miejscu – że jest wielu innych, którzy tu żyli. Jednakże przez ludzką ignorancję oni nie mogli zrobić za dużo. Większość świętych – nawet [Mahomet Sahib] był torturowany. [Hazrat-Ali], który był wielką inkarnacją również został zabity. Jego (i Fatimy) dwójka dzieci także zginęła. Przydarzyły im się straszne rzeczy. To nie oznacza, że uduchowieni ludzie nie mają boskiej opieki. Ale to wszystko się stało, aby pokazać jak ci ludzie potrafią poświęcić życie dla prawdy.

H.H. Shri Mataji Nirmala Devi, 2 Program Publiczny, Tunis, Tunezja, 1994 (1994-1112)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz